Finansiering af IT i 3 simple step!

 

Med 3 Step It tilbyder vi vores kunder en helt ny måde at anskaffe IT-udstyr på.

Vores services henvender sig primært til virksomheder og organisationer, der har en større IT- platform og behov for håndtering af livscyklussen på deres IT-løsninger.

Vi hjælper vores kunder med at håndtere finansiering, administration og udskiftning af IT-udstyr på en gennemsigtig, omkostningseffektiv og miljørigtig vis. Vi finder et nyt hjem til udstyret som ellers ville blive sendt til genindvinding. Al hardware bliver dataslettet, rengjort og testet på vores klargøringscenter.

 

 

STEP 1: FINANSIERING GENNEM 3 STEP IT

Leasing bliver ikke nemmere end dette. Du skal blot vælge det IT-udstyr, du har brug for, og vi vil etablere en rammeaftale og lease udstyret til dig over en aftalt periode. Med denne fleksible tilgang sparer du tid og eliminerer besværet med flere forskellige partnere, fakturabehandling, udstyrslokationer. Det giver dig også yderligere kontrol over din budgettering og indkøb, og gør langsigtet planlægning meget lettere.

 

STEP 2: FÅ GAVN AF ET PROBLEMFRIT IT-MILJØ, DER SPARER DIG BÅDE TID OG PENGE

Vi indsamler alle de nødvendige data på dit udstyr og du får adgang til informationerne i et online asset management værktøj (Asset NG) - Det er udviklet og bygget op på virkelige kunders processer samt behov dette gør det hurtigt og nemt for dig at spore dine leasede aktiver og generere rapporter for omkostninger og budgettering. Ikke mere trættende, tidskrævende papirarbejdeog tal knuseri.

 

STEP 3: RETURNERING ELLER UDSKIFTNING AF DINE AKTIVER ER NU LIGETIL

Du får besked i god tid, og vi arrangere indhentning af udstyret. Alt du skal gøre er at få adgang til aktiv registret og fortælle os, hvad du vil med dit IT-udstyr ved slutningen af leasingperioden - resten er vores ansvar. Efter at have gennemgået vores grundige datasletnings proces, vil returneret udstyr enten blive videresolgt eller ansvarligt genanvendt.